პირობები და კონდიციები

გამოქვეყნდა 4 ივნისს, 2023

1. შესავალი

მოგესალმებით laikebisgatxova.ge ვებ-გვერდზე. გამოიყენეთ ეს საიტი, თქვენ ვეთანხმებით ქვემოთ წესებს და კონდიციებს. გთხოვთ, კარგად კითხულოთ ეს ინფორმაცია.

2. ვებ-გვერდზე წვდომა და გამოყენება
2.1 თქვენი ანგარიში

რომ წვდომა გაუშვათ ვებ-გვერდის რამდენიმე ფუნქციონალისთვის, გჭირდებათ ანგარიში. თქვენ უნდა გაიზარდოთ ლოგინ-ინფორმაციის კონფიდენციისასწორისას.

2.2 ვებ-გვერდის გამოყენება

არ გაგიჩნდეთ ამ ვებ-გვერდის გამოყენებისთვის დაუშვებელი ან დაუკონტროლები მიზნებისთვის, როგორც დაცულია გეგმარებისა და კანონის მიერ.

2.3 გამოყენება სხვა მომხმარებლებთან

laikebisgatxova.ge გვერდი შეიძლება შორის სხვა მომხმარებლებთან ინტერაქტიულობის შესაძლებლობა. თქვენ ხელოვნური ხალხი ხართ და უნდა შეცადოთ საიტის მიერ დადგენილ წესებს და წესებს.

3. კოპირაითი

ყველა მასალა და კონტენტი, რომელიც არსებობს ამ ვებ-გვერდზე, არის დაცული კოპირაითით და არ შეიძლება გამოიყენება მისი მფლობელის წესით.

ნელადიცირებული კონტენტის უარყოფა ამ ვებ-გვერდზე შეიძლება კოპირაითის დარღვევის დაცულების შემთხვევაში.

შეამოწმეთ ლინკები ან სტატიები . ჩვენ არ ვასწავლით ამ საიტების პრივატულობის პრაქტიკებს და გირჩევთ გაიგოთ თითოეული საიტის პრივატულობის პოლიტიკა, რომელიც თქვენ ვიზიტს ამოწმებთ.
4. პირობაში შეზღუდვის შეზღუდვის შეზღუდვის შეზღუდვის შეზღუდვის

laikebisgatxova.ge ვებ-გვერდი არ ამიხსენის არანდობილებებს და გარკვეულებებს ვებ-გვერდის კონტენტის ან ფუნქციონალობის შეცდომებში.

laikebisgatxova.ge ვებ-გვერდი არ გამომცდილობს გამორკვეული და შეცდომების მუშაობისა და სარეზერვო სერვისების გამო.

ამ ვებ-გვერდის გამოყენება თქვენს კარგად თანხმობითაა. laikebisgatxova.ge არ არის პასუხისმგებლობა

5. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა

laikebisgatxova.ge დარჩენებულია მომხმარებლთა კონფიდენცია და შეამჩნევს და იყავის პირად ინფორმაციის გამოყენებას თავის კონფიდენციალურობის პოლიტიკით.

თქვენ გეხმარება მიიღოთ პირადი ინფორმაცია სერვისების გაუმჯობესებლისას და თქვენი თავისუფალი გზით.laikebisgatxova.ge არ გეცემათ თქვენი პირადი ინფორმაცია მესამე მხარეებს უკავშირდებათ უფლება გამოცხადებისას ან როდესაც საჭიროება არის თქვენს მოთხოვნილ სერვისებს შესაწირავს.

laikebisgatxova.ge messages.new-terms.text_25

6. პირობების და კონდიციების შეცვლა

laikebisgatxova.ge ვებ-გვერდმა ინახავს უფლებას შეცვალოს ან განახლებს პირობებს და კონდიციებს წინასწორ შეტყობინებებს გარდაქმნის. თქვენს მიერთებას შეუძლიათ ამ გვერდზე წვდომა, რომ ინფორმირდეთ როგორც შეცვალების.

ამ ვებ-გვერდის გამოყენების გაგება შეცვლილი პირობების შემდგომ აღებულია თქვენს მიერ გამომყოფი ცვლილებებს.

7. კონტაქტი

ყველა კითხვას ან დამარცხებას შეგეხმარებათ ამ ვებ-გვერდის პირობებზე, გთხოვთ, შეგიძლიათ კონტაქტი დამოუკიდებლობდეთ გვერდზე არსებულ კონტაქტის გვერდზე.

ჩვენ გიპასუხებთ როგორც შესაკუთრებელს და უზრუნველყოფს საჭირო ინფორმაციას და გასასწორებლად.

დაბრუნების პოლიტიკა, 2023 წლის 4 ივნისს გამოქვეყნებული
1. ზოგადი დაბრუნების პოლიტიკა

ჩვენ ვიცით, რომ ჩვენს გამოცდილებებს მოწყობილები, რომელიც არ შეიძლება დაბრუნების კოდი. შესრულდა შეკეთება და პროდუქტი მისაწვდომებდა, ჩვენ რომელიც ჩვენი საიტიდან ყველაზე მეტ დროს ვერ უკავშირდებათ უკავშირი. მივარჩიოთ ჩვენი მომსახურებით ყიდვა რომელიც გეშინოდეს და გადაეცით ეს პოლიტიკა.

2. კარგი მდგომარეობის დროს დაბრუნების პოლიტიკა

ითვლება, რომ ჩვენი ზოგადი არა-შესაძლო პოლიტიკის შემდეგ განხილული პროდუქტების საწყობს. მასივების გაწმენდისას, რომ შესრულდა შეკეთება და პროდუქტი მისაწვდომებდა, ჩვენ ზოგადად არ შეუძლია დაბრუნების გაცემა. მომკვდარეებს გვასწორებენ ჩვენი მომსახურების გასამართლებლად და აღმოსავლეთად დაგეხმარებიან კლიენტებს გამოყენებისამებრ დაბრუნების მოთხოვნის შესამართლებლად.

2.1 პროდუქტის მიწოდების დროს დაბრუნება

ჩვენ არ გთავაზობთ დაბრუნებას, თუ შეკითხვა უკვე შემუშავებულია ან თუ ის მიმდინარედ გადაცემულია. ჩვენ ვაბრუნებთ მხოლოდ შეკითხვამდე შეკითხვამდე შეკითხვამდე შეკითხვამდე, რომ არ გვქონდეს დაბრუნების შესართლებლად.

2.2 დაბრუნების პოლიტიკა უარყოფილი შენაძენისთვის

თუ ჩვენ არ გავაკეთებთ თქვენს შეკითხვას 5 სამუშაო დღეში თქვენი შეკითხვაში, მოგვწერეთ დამატებით და გავუგზავნოთ დაბრუნების შესამოსამართლებლად. გთხოვთ შენიშვნა, რომ დაბრუნებისთვის მხოლოდ უარყოფილი შეკითხვამდე გვაქვს 7 დღიანი განყოფილებით. წარმატებული შეკითხვის წარმატების შესამართლებლად, გთხოვთ დაგვირეკეთ ჩვენი კონტაქტური გუნდი ჩვენი გვერდის კონტაქტის ფორმით.

3. კომპიუტერის მხარდაჭერა და მომსახურების ხარისხი

ჩვენი მხარდაჭერის გუნდი შემოაქვეყნებულია პროფესიონალურ და დროულ დახმარებას. ჩვენ შეგიძლიათ შერჩევა ჩვენი მომსახურების გამორთვა და გავიზარდოთ თქვენი კეთება ჩვენი საიტის მეშვეობელიანგში.

4. მომსახურების სწორება
4.1 მომსახურების მიერ მიწოდებული სამუშაოების საადმყოფოა

ჩვენ გვყავს მიწოდებული მომსახურების მომსახურებელი. როდესაც ჩვენ ვაკონტროლებთ შეკეთებას, რომ შეკითხვა შემოკეთებულია, რეალურ მომსახურების შესაწობად აქტივობა არის მომსახურებელის უფლება.

4.2 პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

ჩვენ არავითარი პასუხისმგებლობას ვაკოლოფნებთ ინფორმაციის ან კონტენტის გამოყენების შესაქმნელისას. ასევე არ ვამბობთ პასუხისმგებლობას მეტი მორჩილების გამოყენებისას.

4.3 ვებ-გვერდის ფუნქციონალობა და წვდომა

შეიძლება იყოს დარჩენილი ვებ-გვერდის მუშაობა, მაგრამ არ არის გამომრავლებელი, შეცდომების გარეშე. ჩვენ ვარაუდობთ ტექნიკურ წამლებს ნეიტრალური გვერდის მუშაობისთვის.

5. მიწოდების პირობები
5.1 მიწოდების დროებითი გეგმარება და სიჩქარე

შეფასებული დაწყების დრო მიწოდებაში: 1-24 საათი შემდეგ შეკითხვის. სახელმძღვანელო მიწოდების სიჩქარე: 100-1500 მომყოფე/24 საათში.

5.2 შეკითხვების და შეკითხვამდე შეცვლა შეუძლია

როგორც შეკითხვა მოითხოვს, შეკითხვა შემუშავებულია, დაბრუნების შესამცირებლად არ არის შესაძლო. კლიენტებმა შეიძლება მოითხოვონ ავტომატური ხაზით ხელოვნური შედეგების გამართვას, რომ მართოთ მათი პროფილები ეფექტურად.

5.3 დაბრუნების დრო და შეუცვლელობა

გთხოვთ ითვლით ყველა პროდუქტის სამუშაო დრო. დიდ შეფასების შემდეგ, დაგვეკონტაქტეთ თქვენი შეკითხვის ნომრით რეზოლუციისთვის.

5.4 მომყოფე, მოწოდება, ვიზიტები და გადმოწერები

საერთაშორისოდ რომელიმე მომკვდარის მომსახურებელი, მოწოდება, ვიზიტები და გადმოწერები დროის მაგიდობელია. თუ 30 დღეში 15%-ზე მეტი გამოკლება მოხდება, ჩვენ უფასოდ გიასწორებთ ადგილზე.

6. პრობლემის გამორთვა და კლიენტის კითხვამდე

განკუთვნილი შეკითხვების შენახვის ან სერვისების გარდა, გთხოვთ, დაგვეკონტაქტეთ ჩვენსას, რომ გამოვხატოთ შესაძლებლობა.

ჩვენი ვებსაიტი შეიცავს ლინკებს მესამე მხარი საიტებისკენ, რომელთაც არ ვართ შინაარსის ან კონტროლსავს. შეამოწმეთ ლინკები, tools, free trials ან სტატიები.

7. შეკითხვების შევსების განრიგი

შეკითხვები მუშაობენ ორშაბათიდან პარასკევს, საათებში 8:00 - 10:00 და შაბათს, კვირასა და აღმოსავლეთ ევროპის დროში 10:00 - 22:00 დღეს. ამ საათებში შეკითხვები მომენტალურად შეიძლება განცალკრძელებული გამოცდილებით უპასუხოებდეს.