ბოლო წლების განმავლობაში, Facebook Story გახდა ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური გზა თქვენი მიმდევრებისთვის კონტენტის გასაზიარებლად, რაც საშუალებას აძლევს ბიზნესებს უფრო ავთენტური გზით მიაღწიონ ფართო აუდიტორიას. ეს ფუნქცია, რომელიც ქრება 24 საათის შემდეგ, ხელს უწყობს რეალურ დროში ურთიერთქმედებას და ასახავს შინაარსს ნაკლებად კურირებულ, უფრო სპონტანურად. სტატიკური პოსტებისგან განსხვავებით, Stories არის ჩაძირული და სრულ ეკრანზე, რაც საშუალებას აძლევს ბრენდებს მიიპყრონ თავიანთი აუდიტორიის ყურადღება ახალი ამბების არხში არსებული ყურადღების გადატანის გარეშე. ბრენდის განახლებიდან შეზღუდული დროის შეთავაზებებამდე, Facebook Story-ის შესაძლებლობები თითქმის უსაზღვროა, რაც მას სოციალური მედიის მარკეტინგული სტრატეგიის გადამწყვეტ ნაწილს ხდის.
Facebook Story საშუალებას აძლევს ბიზნესს განათავსონ თავიანთი შინაარსი მომხმარებლის არხის ზედა ნაწილში, რაც უზრუნველყოფს შეუდარებელ ხილვადობას. ფორმატი ხელს უწყობს ყოველდღიურ ინტერაქციას, სადაც ისტორიები აშკარად არის ნაჩვენები. ეს ტოპ-of-feed განთავსება აძლევს ბრენდებს შესაძლებლობას მიიპყრონ აუდიტორიის ყურადღება მანამ, სანამ ისინი დაიწყებენ გადახვევას თავიანთი ახალი ამბების არხში. ვინაიდან მომხმარებლები სულ უფრო პრიორიტეტს ანიჭებენ ეფემერულ შინაარსს, ბიზნესებმა უნდა გამოიყენონ ეს შესაძლებლობა, რათა უზრუნველყონ მათი ბრენდი დარჩეს შესაბამისი და თვალსაჩინო.
საინტერესო Facebook Story-ის შექმნა მოითხოვს კრეატიულობას და დეტალებისადმი ყურადღებას. მიუხედავად იმისა, აზიარებთ კულისებს მიღმა კადრებს, მომხმარებელთა ჩვენებებს, თუ ხელს უწყობთ ფლეშ გაყიდვას, მნიშვნელოვანია გამოიყენოთ ინტერაქტიული ელემენტები, როგორიცაა გამოკითხვები, სტიკერები და GIF-ები. მოკლე, თვალწარმტაცი ვიდეოების და თვალწარმტაცი ვიზუალის ჩართვა თქვენს ისტორიებს უფრო მიმზიდველს და დასამახსოვრებელს გახდის. არ დაგავიწყდეთ მოქმედებისკენ მოწოდების დამატება, როგორიცაა „გადაფურცლეთ ზემოთ“ (ანგარიშებისთვის, რომლებიც კვალიფიცირდება) ან „ეწვიეთ ჩვენს გვერდს“, რათა უხელმძღვანელოს მომხმარებლებს მომხმარებელთა მოგზაურობის შემდეგი ნაბიჯისკენ.
Facebook Story-ის რეკლამები ძალზე ეფექტურია მათი სრული ეკრანის ფორმატისა და განსაცვიფრებელი გამოცდილების გამო. სიუჟეტის რეკლამების შექმნისას გადამწყვეტია ფოკუსირება ვიზუალურად მიმზიდველი კონტენტის შექმნაზე, რომელიც ასახავს თქვენი ბრენდის ტონს და შეტყობინებებს. გამოიყენეთ ცოცხალი ფერები, თამამი ტექსტი და ლაკონური შეტყობინებები თქვენი აზრის სწრაფად გასაგებად. ვინაიდან სიუჟეტის რეკლამები დროებითია, დარწმუნდით, რომ თქვენი კონტენტი ქმედითუნარიანია — იქნება ეს გაყიდვის გამოცხადება, ახალი პროდუქტის გაშვება თუ სპეციალური ღონისძიება. გამოცადეთ რეკლამის სხვადასხვა ვარიაციები, რომ ნახოთ, რა ეხმიანება თქვენს აუდიტორიას და შესაბამისად ოპტიმიზაცია მოახდინე.
იმის გაგება, თუ რამდენად კარგად მუშაობს თქვენი Facebook Stories არის თქვენი სტრატეგიის დახვეწის გასაღები. Facebook გთავაზობთ დეტალურ ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ ვინ ნახულობს თქვენს ამბებს, ინტერაქციას (როგორიცაა გადაფურცვლა ან დაწკაპუნება) და რამდენ დროს ხარჯავენ მომხმარებლები თქვენი შინაარსით. ამ მეტრიკის მონიტორინგი საშუალებას მოგცემთ თვალყური ადევნოთ თქვენი ისტორიების შესრულებას, დაგეხმარებით განსაზღვროთ რა ტიპის კონტენტთან არის დაკავშირებული თქვენი აუდიტორია ყველაზე მეტად. გარდა ამისა, თქვენი კონტენტის კორექტირება მონაცემთა ბაზაზე დაფუძნებულ შეხედულებებზე დაყრდნობით შეიძლება მნიშვნელოვნად გააუმჯობესოს თქვენი ამბის ეფექტურობა დროთა განმავლობაში.
Facebook Story-ის თქვენს მარკეტინგულ სტრატეგიაში ჩართვამ შეიძლება მკვეთრად გაზარდოს თქვენი ბრენდის ხილვადობა და ჩართულობა. შემოქმედებით მოთხრობაზე, ინტერაქტიულ შინაარსზე და სტრატეგიულ რეკლამაზე ფოკუსირებით, ბიზნესს შეუძლია შექმნას მნიშვნელოვანი კავშირები აუდიტორიასთან. მეტრიკის გააზრება და კონტენტის კორექტირება, რომელიც დაფუძნებულია შესრულების შეხედულებებზე, უზრუნველყოფს მდგრად ზრდას და უწყვეტ წარმატებას ამ მრავალმხრივი და ძლიერი პლატფორმის მეშვეობით.
მცირე ბიზნესს შეუძლია გამოიყენოს Facebook Story კულისებში არსებული შინაარსის წარმოსაჩენად, მათი გუნდის წევრების გასაცნობად, მომხმარებელთა ჩვენებების გასაზიარებლად ან შეზღუდული დროის შეთავაზებების პოპულარიზაციისთვის. ინტერაქტიული ფუნქციები, როგორიცაა გამოკითხვები და კითხვების სტიკერები, ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას აუდიტორიის უშუალო ჩართვისთვის.
მიუხედავად იმისა, რომ ორივე პლატფორმა გვთავაზობს ისტორიის მსგავს მახასიათებლებს, ფეისბუქის ისტორიები უფრო ფართო დემოგრაფიულ ნაწილს აღწევს, მათ შორის ხანდაზმულ მომხმარებლებს. ბრენდებმა უნდა მოარგონ თავიანთი შინაარსი შესაბამისად, შესაძლოა ფოკუსირება მოახდინონ უფრო ინფორმაციულ ან პროფესიონალურ კონტენტზე Facebook-ზე, ხოლო Instagram Stories-მა შეიძლება პრიორიტეტული იყოს ესთეტიკისა და გავლენის თანამშრომლების თანამშრომლობა.
მოერიდეთ ზედმეტად სარეკლამო შინაარსს, რომელიც თავს დაძაბული ან არაავთენტურია. აუცილებელია ბალანსის დამყარება მარკეტინგისა და ღირებულების ან გართობის მიწოდებას შორის. ასევე, დაბალი ხარისხის ვიზუალს ან აუდიოს შეუძლია ზიანი მიაყენოს თქვენი ბრენდის იმიჯს, ამიტომ დარწმუნდით, რომ თქვენი ისტორიები ვიზუალურად მიმზიდველი და კარგად შესრულებული იყოს.